به تو و چشماي روشنت قسم
نوشته شده توسط : محمد حسن
من ميخوام هميشه عاشق بمونم به تو و چشماي روشنت قسم
 
با ترانه هاي آفتابي تو مي تونم به صبح فردا برسم
 
اين همه خاطره رو چي كار كنيم نميتونيم كه از اونا بگذريم
 
واژه شروع شعر من تويي بيا تا آخر خط با هم بريم
 
واسه چي ميخواي كه تنهام بذاري چرا بايد تو رو از ياد ببرم
 
يادمه يه روز نشستي روبه‌روم گفتي كه محاله از تو بگذرم
 
بيا با هم آسمونو طي كنيم تو به من يه فرصت تازه بده
 
مي دونم كه چشماي عاشق تو راه و رسم عاشقي رو بلده
 
توي اين شباي تلخ و سوت و كور بيا تا خورشيد و پيدا بكنيم
 
اگه امروز و گرفتن ازمون بيا فكري واسه فردا بكنيم




:: بازدید از این مطلب : 1289
|
امتیاز مطلب : 921
|
تعداد امتیازدهندگان : 642
|
مجموع امتیاز : 642
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/love-story-49900.jpg
❤ما دو نفـــر❤ در تاریخ : 1393/6/30/7 - - گفته است :
به خاطره بی خوابی هایم،
پریشانی هایم،
و این همه رنجی که میکشم
خودم را سرزنش میکنم
که ای کاش،
آخرین روز نگاهت نمیکردم

به منم سر بزن خوشحال میشم[گل]

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/9/14/4 - - گفته است :
عالی بودخوشحالم میشم به وب منم یه سربزنی

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/1/5/1 - - گفته است :
بسیار شعر زیبایی بود و امیدوارم همیشه به هر چی میخواید برسید

/weblog/file/img/m.jpg
راضیه در تاریخ : 1391/9/21/2 - - گفته است :
سلام رها جون بهت تبریک میگم که این قدر یکی دوست داره تو این دوره و زمونه کم پیدا میشه
به جشن من هم بیاین آقا محمد و از طرف خودت و رها جون تبریک بذار واسم

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
خیلیزیبا بود ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: